2010. november 5., péntek

készül.


készül az életművem... most valahogy sokkal jobban esik ezt csinálni a varrás helyett... sokkal jobban eltudok benne merülni. sokkal jobban megnyugtat. csak kivagdosni 5000 avonújságból az összes szájat, és azt felragasztgatni egy kb 100*70 cm-es képre... egész gyorsan halad... nem is gondoltam volna. de még mindig a merülés a legjobb benne. hogy nem kell gondolkoznom közben. hogy nem tudok... csak csinálom... és ez a legjobb benne, akármit is csinálok... :)



3 megjegyzés:

  1. Végre pihensz is , mert eddig igencsak pörögtél.Jó az ha az ember nem gondolkodik, mert lehet, hogy ilyenkor jön egy új ihlet és ezután még jobb dolgokat csinálsz!
    Nem írtam egy ideje már, mert nem voltam itthon. Gyerekpásztor voltam s éhező gyerekekre főztem meg vigyáztam rájuk, hogy az én hülyeségem is megmaradjon bennük.Jó dolgom volt, elkényeztettem gyereket, kutyát, macskát.Mikor a kedves szülők hazaértek volt ám dicsekvés, hogy a Pirimami jól főz meg egyebek......
    Most végre itthon vagyoks s netezhetek egy kicsit.
    Pirimami az őszi virágoskertjéből

    VálaszTörlés
  2. nahát, ez jól hangzik. :) biztos nagyon szerethetnek a gyerekek. :) de azért nagyonis örülök hogy visszajöttél. ;)

    VálaszTörlés
  3. Ezen a képen a hajad a legjobb, azt nem lehet kivágni? :D - Vazul

    VálaszTörlés