2010. július 27., kedd

most valahogy megint:

nekem mindegy, csak a színe legyen vörös...


Hazajöttem, visszatértem, megint. Megint jött cipzár, meg mindenféle dolgok...
Volt amit sürgősségi ajándéksága miatt nem tudtam megmutatni sem, de van még pár dolog amiből már csak egy kicsi hiányzik, és felkerülnek végre ide is. Már azthiszem kissé elvonási tüneteim lettek... :)

és ő jött még... egy gyűrű...
milyen jó, ha egy régi karkötőben meglazul a gumi, szétesnek a gyöngyök, és nem akarjuk megint ugyanazt csinálni belőle (mert hát azt minek?), hanem inkább beújítunk picit...

4 megjegyzés:

  1. beleszerettem a vörösbe.. mikortól lehetlesz már rendelni??

    VálaszTörlés
  2. hát, ha szeretnéd, lehet most is... egyébként ma voltam megnyitni a bankszámlámat. szóval már TÉNYLEG nemsokára. :)

    VálaszTörlés
  3. Hogy cipzárból ékszert! Ezek szerint mindent lehet, csak ötlet kérdése az egész! Nekem nagyon bejön a cipzáros, pedig elmúltam már 18 néhányszor!
    Pirimami a virágoskertjéből.

    VálaszTörlés
  4. sajnos nem én vagyok az ötletgazda, de nagyon szeretem csinálni. :)
    köszönöm szépen Pirimami. ;) örülök, hogy tetszik ;)

    VálaszTörlés