2010. március 24., szerda

(né)Ha unatkozok...

8 megjegyzés:

  1. köszi ;) erősen gondolkozom rajta, hogy utcára is használjam... :D annyirahülyevagyokamugyis, nekem már mindegy... :D

    VálaszTörlés
  2. ha tudnék ilyet csinálni magamnak, tuti, hogy hordanám a mindennapokban az utcán. imádom a szivárványt. én is elég őrült vagyok hozzá :-)

    VálaszTörlés
  3. gyakorolni kell. Először nekem se voltak olyan jók, de bele lehet jönni könnyen. netről néztem ilyen mintákat és úgy-ahogy sikerültek. ;)

    Én is nagyon szivárványbuzi vagyok, bár mostanában annyira nem látszik... de most tervezek ezzel egy fotósorozatot majd. ;)

    és hülyének lenni a legjobb... ;)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép! Én is simán viselném utcán is. :)

    VálaszTörlés
  5. hű köszi mindenki, nem gondoltam hogy ilyen nagy sikere lesz :O :D

    VálaszTörlés
  6. Hahóóó! kaptál díjat tőlem, nézd meg :)

    VálaszTörlés